fredag 24 april 2009

Spel nummer 3

Dagens tredje spel är hämtat från Holland och Frankrike. Som ni kanske ser så har jag valt att spela på väldigt många olika ligor anledningen till det är att jag vill visa att jag besitter mångsidighet. För att kunna locka till sig spelare så måste man visa upp diverse bra egenskaper.

Spel nummer 3 är följande:

Sparta -De Graafschap 1(1,75) Matchstart fre 24 april 20:45
Lens v Bastia 1 (1,50) Matchstart fre 24 april 20:30

Dubbelodds: 2,635(Bet 365)
Spelvärt:2,5+
Insats: 100 kr(10%)


Kommentar:

Hade inte tid med att skriva ett ordentligt rek så jag skriver istället en förklaring till varför jag inte hann med

Förklaring:

Mitt första rek blev som ni ser väldigt misslyckat och detta berodde framförallt på att jag var på flygplatsen och mitt flyg skulle precis åka. När jag kom hem hade matcherna redan spelats så det får bli en förklaring istället. Framöver kommer reken bli mer seriösa och mer välanalyserade. Men nu får ni ursäkta den första. Jag har som sagt haft väldigt lite tid men efter helgen så kommer det en lite lugnare period och då kommer även förbättrade analyser.

Resultat

Förlust : Sparta lyckades inte vinna mot de Graafschaap trots enormt spelövertag. (0-0)
Lens gjorde sitt(1-0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar